Prosjekt Håp Flekkefjord

«Prosjekt håp» deler ut flere poser med mat til 25 adresser hver måned.

Takk for hjelpen i 2020. Vi, sammen med dere, har hatt gleden av å kunne gi en håndsrekning til vanskeligstilte med rusproblemer og annet i Flekkefjord kommune. 12 ganger i dette året delte vi ut poser med matvarer. Det blir ca 4.800 poser med mat pr. år til de som trenger det mest i Flekkefjord kommune. Dette blir satt stor pris på. 2-3 ganger i måneden henter vi mat fra Lyngdal. De fryser ned kjøttvarer og setter frem tørrvarer og diverse andre ting vi kan levere videre. 10 frivillige personer pakker 3 fulle poser med god mat hver måned til vanskeligstilte som ønsker det. Maten blir kjørt ut til de som står på listene våre. Vi samarbeider med Flekkefjord kommune og andre som ser behov for hjelp for å få kontakt med personer som trenger ekstra hjelp.
Vår økonomi er krevende og derfor setter vi meget stor pris på alle dere som sponser oss på en så positiv måte. Vi ønsker å TAKKE for at dere stiller opp på denne måten. Det er viktig å ha samarbeidspartnere som ønsker å stå sammen med oss i arbeidet. Så vil vi også takke Saniteten som stiller opp når vi trenger flere hender for å pakke og sortere varer vi leverer ut. Arbeidet som drives er ikke lønnet.

Evt bidrag kan betales til Prosjekt HÅP Flekkefjord: Bankkonto: 3030.31.46527

Humanitært arbeid