Flekkefjord Trialklubb

Flekkefjord trialklubb holder til i Trøngsla i Flekkefjord. Vi trener torsdager fra 17-19. Det er ikke lov kjøre trial på området uten at sikkerhets- og aktivitetsleder er tilstede! Møt gjerne opp i treningstiden og snakk med sikkerhetsleder om hva som kreves for at du kan begynne å kjøre med oss :) Vi har en offentlig facebookside som heter «Flekkefjord Trialklubb», og en lukket gruppe som kalles «medlemsgruppe Flekkefjord trialklubb». Søk opp sistnevnte og be om å bli medlem av gruppen dersom du lurer på å bli medlem av klubben. Der legges det ut informasjon om trening både i og utenom offisiell treningstid.

Medlemspriser Flekkefjord Trialklubb:

• Utøver: 300kr pr år
  •  Voksen støttemedlem 100kr  pr år
  •  Familiemedlemsskap 700kr pr år

Hva er trial?

Trial er en internasjonal motorsport som krever balanse og konsentrasjon. I motsetning til andre typer motorsport handler ikke trial om å gi full gass og komme raskest frem. Trial er en motorsport med fokus på å holde balansen mens man kjører rolig og kontrollert. Man skal stå oppreist på trialsykkelen og holde bena på fothvilerne. Trial foregår som regel utendørs og man bruker naturlige fjell og bakker i terrenget som hinder.

97744826 /

Flekkefjord Trialklubb