Flekkefjord Volleyballklubb

Flekkefjord Volleyballklubb ble stiftet en uke før Norge gikk i lockdown i mars 2020. Tross pandemi og gjentatte nedstengninger, er vi en klubb i utvikling. Vi jobber stadig med å utvide et variert tilbud som ivaretar både nybegynnere og viderekomne, unge, voksne og eldre. Foreløpig tilbyr vi treninger for 12 år og oppover, men håper å kunne utvide tilbudet for barn i fremtiden.

Idrettslaget tilbyr et lavterskeltilbud til de som liker å spille volleyball for gøy, samt de som ønsker å utvikler seg ferdighetsmessig. Volleyball er et godt alternativ til både de som aktivt driver med annen sport, men også de som ikke har drevet med idrett før. Klubben har særlig fokus på å være et inkluderende og trygt miljø, både sportslig og sosialt.

Sesongen 23/24 har klubben 2 lag i serien, 3.divisjon, da et damelag og et herrelag. Begge lagene trenger spillere, så alle er velkomne til trening og ev opptak, selv midt i sesongen. Damelaget ligger an til opprykk, så dersom vi får nok spiller til det, spiller de neste sesong i 2.divisjon.

Volleyball er en sosial aktivitet, og du er svært velkommen, enten det er på hver eneste trening, eller en tur innom i ny og ne. All fysisk aktivitet er bedre enn ingen.

Vi trener i Flekkefjord Sparebank Arena:

Mandag: kl.19.00 - 21.00. Fokus på teknikk. For: ALLE, uavhengig av ferdigheter. Nybegynnere og viderekomne.

Onsdag: k19.30 - 21.30. Fokus på kamptrening. For: Spillere på serielagene

SpilleSøndag: kl.19.30 - 21.30. Oppvarming og spilling. For ALLE, uavhengig av ferdigheter. Nybegynnere og viderekomne.

Medlemskontingent:
Ungdom: 50,-
Voksen: 100,-

Treningsavgift:
Ungdom: 100,-
Voksem: 100,-

Egne priset for seriespillere - ta kontakt for mer informasjon!

Vi håper å se deg på en eller flere av våre treninger. Ta med en venn eller ti, og bli med!

Hovedsponsor: Flekkefjord Sparebank

47503258 /