Grønnes Badeforening

Grønnes Badeforening er en interesseorganisasjon med det formål og legge til rette for helårsbading og badstue på Grønnes. Permanent badstue ligger i kommunens planer og er beregnet ferdig utpå høsten 2023. Innkjøpt vedfyrt tønnebadstue står til medlemmers disposisjon på Grønnes i dag. Denne skal flyttes når ny er ferdig.

Medlemskontingenten i foreningen er kr 200 år.

Bli medlem?
1 Send mail til gronnesbf@gmail.com
2 Oppgi navn, telefonnummer og e-postadresse
3 Vipps kr 200 til vår konto 79 66 84

Medlemmer blir lagt til vår lukkede facebook-gruppe. Her kan du booke dag/klokkeslett for badstua. Det er plass til opptil 8 personer om gangen.

Vi har vipps. Medlemmer betaler for bruken av badstua på VIPPSNR 79 66 84 før bruk av badstua.
Pris: kr. 100 pr person pr/time. Barn under 16 år er gratis.

Les "innlegget om bruk av badstu" på vår interne fb-side før du bestiller. Her står til enhver tid oppdatert kode til hengelåsen. Du bestiller ved å legge inn klokkeslett og antall personer på dagen du selv velger. Det er medlemmet som er ansvarlig for besøket i badstua. Medlemmet kan ta med seg andre som ikke er medlem. Ved, tennbriketter og fyrstikker finnes i forrommet i badstua. Den første som booker hver dag må selv fyre opp. Beregn ca 1,5 time til fyring. Det betales kun for timen med badstuebadet, ikke for fyringa på forhånd.

Vi ønsker alle en god opplevelse i badstua og gleder oss til den permanente står ferdig.

(Nettstedet vårt er under utarbeidelse og derfor ikke tatt i bruk ennå).

+4794840301 /

gronnesbf@gmail.com