Har du en inaktiv forening - meld i fra til kommunen!

Flekkefjord kommune bruker mye tid på å oppdatere foreningsportalen for at det skal være oppdatert informasjon der. For at vi skal klare å gjøre en god jobb, håper vi på litt hjelp fra kontaktpersonene til de forskjellige foreningene.

Hvis en forening ikke er aktiv lengre, håper vi at den siste kontaktpersonen kan være litt behjelpelig og gi beskjed til kommunen. Du kan kontakte oss på mail Thor.Eric.Vagen.Jegtnes@flekkefjord.kommune.no.

Hvis en forening får en ny kontaktperson er det fint om vi får beskjed om dette sammen med telefonnummer og mail adressen kontaktpersonen kan nås på.

Vi minner om at det er ett krav for å få støtte at kontaktinformasjonen er oppdatert til enhver tid. Vi skal gjøre vårt for å holde portalen oppdatert, så håper vi på litt hjelp fra foreningene.